Israeli Start-up Marketing Weekly Review 150

Israeli Start-up Marketing Weekly Review

כלים שימושיים לשיווק סטארטאפ אונליין

Weekly Review 300x17324.09.2015 – 30.09.2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בכל שבוע Gaia-VSM אוספת עבורך את המידע המעשי והמעניין ביותר ליזמים, על מנת לקדם את הידע על הטרנדים החמים, לנתח מחקרים רלוונטיים ועוד.

הנושאים כוללים בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, חדשות מעולם היזמות, מציאת קהל היעד הנכון, חדירה לשווקים בינלאומיים, הגדרת המוצר, מגמות חדשות ועוד.

 

ישנם כלים ואתרים רבים שעשויים לעזור ליזמים במהלך הקמת הסטארטאפ שלהם. פעמים רבות ניתן למצוא ברשת פתרונות חינמיים שמספקים שירותים מקצועיים וטובים. השבוע אספנו עבורכם כמה אתרים שימושיים ששווה לכם להכיר:

 

The Name App

אז יש לכם רעיון למוצר או שירות, ישבתם, חשבתם והחלטתם סוף סוף על שם. האתר הבא, מסייע בבדיקה של זמינות שמות ברשתות חברתיות והאם הדומיין הזה פנוי.

 

thenameapp

 

Content Idea Generator

אחת הדרכים הטובות למשוך את קהל היעד שלכם היא בעזרת תוכן. חשוב להקדיש זמן לכתיבת תוכן איכותי ובעל ערך בנושא בו הסטארטאפ שלכם מתמקד. זאת יכולה להיות כתבה קצרה, אינפוגרפיקה או סרטון וידאו קצר. בעזרת יצירת תוכן והעלאתו לאתר שלכם תוכלו לשפר את מיקומכם בתוצאות החיפוש בגוגל על ידי הוספת מילות מפתח רלוונטיות ובנוסף, למשוך את קהל היעד המתעניין בנושא עליו אתם כותבים. האתר הבא הוא כלי נחמד שמספק כותרות מעניינות ורעיונות לכתיבת תוכן לפי הנושא אותו אתם בוחרים.

 

idea generator

  

Bitly

בטח יצא לכם להיתקל כמה פעמים בכתובות URL מקוצרות ומשונות, הכלי שאחראי ליצירת הקישורים המקוצרים הללו הוא Bitly. במקום להעתיק קישור ארוך ומסורבל ניתן ליצור קישור מקוצר ייחודי שנראה טוב יותר. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר, להעתיק את הקישור אותו נרצה לקצר ולהדביק. זהו כלי יעיל במיוחד לשימוש בטוויטר, כאשר מספר התווים שיש לכל פוסט מוגבל ולא נרצה "לבזבז" תווים מיותרים על קישור. נוסף על כך ניתן לקבל גם סטטיסטיקות על ההקלקות של משתמשים על אותו לינק מקוצר לאחר הרשמה לאתר.

 

bitly

 

זוהי רשימה מצומצמת בלבד וכמובן שיש עוד אתרים וכלים שימושיים רבים ממגוון תחומים הקשורים לסטארטאפים, מכירים עוד כלים ששווה להכיר? ספרו לי עליהם: [email protected]

 

[newsletter form="1"]

No Comments Yet.

Leave a comment